tisdag 27 oktober 2009

Lovmåndag

Greenpeace-grejen har börjat fungera nu, så jag har spenderat löjligt mycket tid idag med att leka där. Jag menar, moderera, inte leka. Det är serious business förstås, fast kul! Jag får läsa alla bra slogans (och en del otrevliga). Och se roliga e-postadresser! Typ accio_cookie, lätt bäst ever.

Om mamma läser det här kommer hon nog säga åt mig att skaffa ett riktigt jobb. Jaja, jag skaaa.

Jag har spenderat en stor del av dagen med att se på Vänner (fast inte löjligt mycket, jag har accomplished massa annat också), men nu har jag kommit till de jobbiga delarna där Ross och Rachel gör slut, så nu ska jag snart sova. Först ska jag bara chilla med lite Animal Planet. Världens bästa kanal. Mitt drömscenario i framtiden är att ha ett eget program där, gärna om hur jag räddar världen och är awesome. Typ som Whale Wars ("som en actionfilm, fast på riktigt", enligt en kille som satt bakom mig på en föreläsning), fast kanske i djungeln. Drömma kan man väl!

Yes, sova var det. Jag tror att mamma förväntar sig lite hjälp med att städa vinden imorgon (ja, det kommer att vara varmt och skönt!), och ska jag hinna med det och att plugga så är det nog bäst jag sover snart. :P

True story.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du har ju ett riktigt nice jobb ju, varför säga att det inte är riktigt? :D

accio_cookie är grymt bra!

Ell sa...

För att riktiga jobb får man betalt för. ;)