onsdag 18 juni 2008

Jag tror jag har ett förhållande med mitt jobb

Sådär kul har man när man jobbar. Egentligen försökte jag fånga posen Jacobsson hade innan, som var en väldigt fin blandning av despair och trötthet. Jag misslyckades. Men sådär ser det iaf ut.

Imorse lyckades jag försova mig, så jävla trött var jag. Det verkar som att en natts ostörd sömn hemma ger mindre än två mindre ostörda nätter borta. Vilken oväntad upplösning.

Sen när jag väl pallrat mig upp började jag fundera på om jag skulle vara sjuk eller inte. Jag mådde inte bra i alla fall, och det slog mig direkt att hade jag fortfarande gått i skolan hade jag somnat om och sjukskrivit mig. Nu var det dock två saker som sa åt mig att inte göra det, dels känslan av att jag verkligen ville gå till jobbet och försöka sätta min jävla månadsbudget (vi får väl se hur det går med det) och den ännu värre insikten att visst vore det nice att få sova - men vad skulle jag göra sen? Resten av dagen? Då kunde jag lika gärna stå och må dåligt någonstans där det kan resultera i cash.

Det är illa det där.

Imorgon kommer Trams, det är fett bra! Dock tror jag att hon är lite upprörd för att en viss person tyckte att jag skulle droga henne med kloroform och smita iväg till honom lite imorgon istället. Jag tycker faktiskt om Trams, så jag planerar inte att göra det. Bara om hon säger något dumt om fotbolls-EM...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: