måndag 2 juni 2008

Jag är en bra kompis ibland

Världens bästa TramsJag tycker faktiskt att jag är en bra kompis som tagit ledigt på torsdag och är beredd att åka nattbuss natten innan och efter för att kunna gå på Trams student. Man blir sliten av det, men jag tycker att det faktiskt är värt det för Trams blir ju glad och jag blir glad, och alla blir glada nästan. ^^

Annars är väl dagens nyhet att Univseral Studios lokaler har brunnit - enligt rykten typ hela Wisteria Lane? Det sa de på radion iaf, men ingen annan skriver om det. Det är inte okej i alla fall, det har brunnit upp hur mycket film som helst och det vore inte kul om det var något som det inte finns kopior på...

Nu ska jag se förra veckans Desperate Housewives och äta chips. Yes...

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Trams sa...

Du är bäst! Jag älskar dig! Världens bästa kompis! :D