torsdag 5 juni 2008

För Trams har tagit studenten, för Trams har tagit studenten...

Nu sitter jag hemma hos Trams och tattar på hennes pappas bärbara dator ett tag. Blir det skitskumma skrivfel är det för att jag är effektivt sämst på att skriva på laptops. Kommer bli intressant att lära sig igen när jag får min.

Jag kom iaf fram halv fem imorse, hade sovit nästan fyra timmar på bussen vilket är väldigt skillat med tanke på hur svårt det är att sova på bussar. Sen kraschade jag i en soffa en timme innan jag fick ta över Trams säng. Det var oändligt skönt, fast jag kände mig grymt äcklig när jag vaknade (kan ha att göra med att jag sov i mina vanliga kläder). Nu är jag dock snygg och bara allmänt råsvettig eftersom det är tokigt varmt ute. Lär nog vara minst ett par studenter som svimmat.

Försökte blogga med mobilen från bussen, vilket hade funkat om inte hotmail strulat. Windows har ju en skitbra mobil hemsida nu, så det är tokenkelt att kolla och skicka mail till folk, vilket är nice om man har svårt att komma åt en dator. Börja maila mig, folks!

Jag börjar bli hungrig nu, alla Trams släktingar och sånt som är här sitter och äter, men jag tänkte att jag skulle vänta på henne. Sucks. Men folk är värsta trevliga, hennes mormor fick syn på mig och bara "åh, är det du som är Ellen!" och var jätteglad över att få träffa mig. Yes, cool jag är. Hennes morfar är grym också, han frågade om framtidsplaner och när jag sa plugga i Australien var han all "det är bra, man ska ta chansen när man har den". Exakt så!

Kommer antagligen vara helt död imorgon kväll, så ni hör nog inte av mig på ett tag om ni skulle känna att ni vill det. Kanske får igång den jäkla mobila bloggningen inatt annars, det får man väl se...

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Linda sa...

GRATTIS TILL TRAMS! :D