måndag 14 april 2008

"It's very sonic!"

Yaaay! :D Min sonic screwdriver kom idag! Först ville den inte fungera och då vart jag mkt ledsen, men efter ett tag hittade jag nya batterier och nu lyser den fint som den ska. Och jag har satt en kedja i den, jag vet inte riktigt varför, men det kändes vettigt. Jag funderar på att ha den som nyckelknippa eller nåt. X'D

I övrigt är jag sjuk idag igen! Jag blev toksjuk i lördags helt oprovocerat, och jag hoppades att det skulle gått över idag, men nope. SUGER eftersom jag skulle jobba, men de sa att jag bara skulle höra av mig när jag var frisk så kunde jag börja jobba någon annan dag i veckan istället. Det är bra det i alla fall.

Mamma lät extremt skeptisk när jag bad om batterier till "ehh, en leksak" i telefonen, men jag är en stor supporter av att vara barn så länge man kan och glädjas åt de små sakerna i livet (och vara förbannad på de stora, haha!), så jag struntar i det. Att jag sen planerar att köpa en flashiga sonic screwdriver när jag har råd, det hör inte hit (en som kan lysa med UV-ljus och allt möjligt coolt!").

Nu ska jag läsa vad Trams skrev i script frenzy igår (tjugo sidor, en applåd för det!), och sen ska jag fortsätta spela Kingdom Hearts och bli frisk.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Trams sa...

Självklart ska man vara barn så länge som möjligt! ^^

Och jag hoppas att du blir frisk snart! Vara sjuk suger! >_<