onsdag 23 april 2008

Ingen mår så bra som jag

Det syns inte på bilden, men i verkligheten såg det typ ut exakt som i början på Zelda: Ocarina of Time. Och min bror ska för övrigt låna Twilight Princess av en kompis - jag är glad!

Jag hinner typ inte blogga alls nu för när jag kommer hem efter skolan eller vad jag nu gör, då kommer jag inte hem, jag åker och jobbar och sen landar jag hemma igen när det är sent och jag är astrött, så jag tittar typ på Doctor Who och går och lägger mig. Men jag älskar det, så det är okej. ;P

Jag är bara allmänt NÖJD med tillvaron just nu. Vilket inte är särskilt mig, men av någon anledning går det bara bra. Kanske inte 100% underbart hela tiden, men för det mesta inser jag att jag har inte mycket att klaga på, förutom de gamla vanliga, långsiktiga klagomålen (jagharingenframtidingenstansattboochingenkoll), men vem bryr sig egentligen? Ingen mår så bra som jag, nynnar jag.

Nu måste jag snart sticka till tåget, så det blir nog inget mer från mig förrän imorgon. Inte för att någon direkt bryr sig, men jaja.

That's enough of that wonderful shit.

1 kommentar:

Trams sa...

Åååh, Twilight Princess... Vill ha! ^^

Men ja, bra att det känns bra. Det är alltid en fördel. ;p

Och jag saknar dina bloggar ju! Även om jag oftast får höra i stort sett allt på sms. Men ändå! ;p