tisdag 8 april 2008

"Who has a sonic screwdriver!?"

"I do!"

Eller ja, snart i alla fall. Lyckades beställa fanskapet, fast för massa pengar jag inte har, men jag tänkte att har man en sonic screwdriver spelar ju allt sånt egentligen ingen roll. Den är inte riktigt lika flashig som den på bilden, men den kommer vara min och det är ju vad som räknas.

Dessutom fick jag Ben & Jerry's av mamma för att jag lyckades på jobbintervjun. Idag är bra och nu ska jag se slutet på Starter Wife.

That's enough of that shit.

7 kommentarer:

Chriss sa...

JAG VILL OCKSÅ HA EN SONIC SCREWDRIVER!!

Ell sa...

HAHA, Q har en extra, du kan fråga om du får den? :D

Chriss sa...

Hur kan man ha en extra sonic screwdriver? :O

Ell sa...

Det var något skumt med att hon inte fått något psychic paper typ... XP Jag förstod inte riktigt, men hon hade två iaf! Och hon erbjöd sig att ge den extra till mig, men jag orkar inte vänta till i sommar. :P

Chriss sa...

Coolt :O

M sa...

Vad är grejjen med sonic screw-drivers? *obildad*

Ell sa...

Doktorn har en! :D I Doctor Who. De är überpraktiska!