fredag 25 april 2008

"Varför ska jag lära mig det här, jag kan ju vara naken i solen!"

Kopparna på stället där jag och Zackrid morgonfikar. Varje vecka har han tjatat om hur SNYGGA de är ihop och att han alltid har ångest för att han måste välja en och sitter och gnäller på det under nästan hela fikat. Jag har aldrig riktigt förstått vad han gnäller om, så idag kollade jag upp det - och han har ju rätt. De ÄR sjukt snygga ihop!

"Och oavsett färgen på koppen är frallan alltid god."
- Mycket djup Zackrid efter att jag babblat om hur bra allting är.

Och Mannen har klippt sig! Jag har gnällt om att han borde göra det i säkert två år nu - och nu har det skett! Jag har varit överlycklig hela dagen över det (och att jag efter typ två veckors tjat fick honom att bära mig när jag inte orkade gå - fast det blev bara några meter innan vi kraschade i ett närbeläget skåp, men jag ser det som en seger ändå!). Ser mer ut som i ettan nu, vilket konstaterats ett antal gånger under dagen.

Ja, jävlar, det går bra nu, kompis, det går bra nu.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Oj! :O Men det är duktigt av dig; tjat lönar sig!