onsdag 30 april 2008

"And I'm claiming it BACK!"

Ett viktigt budskapImorse tyckte jag att nu fick det fanimig vara nog, och sen skrev jag ut min lapp och satte upp vid busshållplatsen. Det kändes bra, även om lappen inte satt kvar när jag kollade senare på kvällen.

Skit samma. Jag kan skriva ut en lappjävel om dagen om det så ska behövas: fjortisarna ska bort! I've had it, och nu reclaimar jag min busshållplats. Sådetså!

Annars är allt nice. Jag fick skriva på fortsättningskontraktet idag, så nu är jag åtminstone anställd en månad till. NICE. Sen var vi på ett fittigt ställe och värvade, men det var okej, för jag fick en fin t-shirt.

Nu ska jag gnälla lite på Fefo tror jag, sen ska jag kanske sova. Imorgon blir det sova uut som gäller. Yes. Det är nice, annars går jag upp typ två timmar innan jag ska gå för jag har skaffat ohälsosamma morgonvanor - alla tycker att jag är galen, men det är sjukt nice att ha tid på sig. Även om man måste gå upp sex vissa morgnar...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: