torsdag 3 april 2008

Kalendern har en glugg idag

Jag har fått min första bonus på Fefo som jag är uppriktigt stolt över. Mest för att jag kände mig extremt klockren. 0:)

Idag är jag hemma med huvudvärk - woho! Fast jag är faktiskt asduktig och använder tiden till något vettigt, det vill säga att skriva den jävla projektarbetsrapporten. I don't like that one bit, men det måste ju bli gjort. Och lämnar man in imorgon kan man få feedback (vi har tre inläningsdatum på den - två av dem är feedbackinlämningar) och det vill jag faktiskt ha.

Nu ska jag prata om mitt hår. Alla borde veta att mitt hår är det jag älskar mest i hela världen samt min största ångestkälla, eller hur? Bra. Nu till de chockerande nyheterna: jag har börjat ha mittbena. Det låter kanske inte som värsta grejen, men det är det, med tanke på att jag haft snedbena i typ två år, vilket inte alls är vad mitt hår vill ha. Nu har jag utsläppt hår, inga produkter i (schampoo och sånt, förstås, men ingen hårspray!), och... jag gillar det. :S Jag ska typ klippa mig på tisdag och se om jag kan få någon sorts lugg som passar mig, men annars... oj. I never thought this day would come.

En av mina lärare har för övrigt hittat min blogg. :S Så nu funderar jag på om jag ska kalla min skola för "Tugby Enskilda Gymnasium" för att undvika fler snokare, fast å andra sidan var det hans förslag, så han kanske hittar det också. Man är inte säker någonstans längre...

För övrigt, något sjukt irriterande: jag gick runt hela tisdagen och nynnade på "Keep on rocking in the free world", och inatt drömde jag att jag kom på i vilken TV-serie/film den är med och det var därför jag nynnat på den, men nu har jag GLÖMT. ARGH. Någon som vet?

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: