onsdag 9 april 2008

I hate the world today

Den första bilden är från i lördags, och den andra är från idag. jag har klippt mig, och det är HEMSKT och jag HATAR det.

Det värsta är att mina föräldrar tycker inte att jag ska få gå tillbaka och klaga. "Det växer ju ut igen." Men ÅÅHH, så jag ska gå runt och tänka att jag inte vill gå ut i ett par veckor nu? Orka.

Mitt hår är verkligen en konstant källa till ångest som aldrig vill försvinna.

Blää, jag vill inte gå till skolan imorgon för det är fult fult fult fult fult.

"Gay or straight - you want your hair to look good", för att citera John.

Jag försökte prata med min mobil om det, och jag måste säga att den var väldigt förstående. Typ såhär lät det:

Jag: Mitt hår är jättefult, jag dör!

Mobilen: EXTERMINATE! *skjuter*

Jag: Precis! Det gör inte som jag vill! :(

Mobilen: YOU WILL OBEY THE DALEKS OR YOU WILL BE EXTERMINATED!

Jag: Det sa jag också! Men det lyssnade inte. :(

Mobilen: ANSWER! ANSWER!

Jag: Meh, det är inte jag. :(

Mobilen: OBEY! OBEY!

Jag: EXTERMINATE.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Chriss sa...

Jag tycker att det ser fint ut på bilden :O

M sa...

Det tyckte jag med =/

Anonym sa...

Jag tyckte det såg fint ut. Var glad över att ditt inte är orangegrått :''(

Hehe, min bokstavskombination för ordverifieringen är "porat" x'>