tisdag 6 november 2007

She said she's walked her Babylon

Så hela kvällen igår hade jag huvudvärk, och självfallet var det så när jag vaknade imorse med. Det var bara att skippa gymmet, sova en timme till och se om det blev bättre. Svaret var nej, så efter att ha ringt körskolan och sagt att jag inte kunde komma (och fått veta att man antingen blir ersättningsskyldig eller måste ha läkarintyg, men att jag klarade mig den här gången) var det bara att somna om igen. Jag sov till tolv, och då var huvudvärken mer eller mindre borta, så jag tittade på Legally Blonde-filmerna och har inte gjort ett dugg i övrigt.

Världen suger med andra ord. Men nu har jag typ en timme på mig att skriva NaNo, sen tänkte jag plugga i en timme efter SG-1 och sen blir det NaNo igen efter House och Ugly Betty. Vilket liv man lever!

Nya Feffo ska öppnas idag i alla fall, och det ser jag fram emot. Det är helt sjukt hur tråkigt jag haft under tiden utan Feffo, jag har bara loggat in och ut från massa tråkiga sidor och haft ingenting att göra. Man tänker ju att sånt borde vara bra för t ex skolarbetet eller ens övriga liv, men nej, jag satt bara och klickade. Inte kul.

Nu ska jag försöka skriva NaNo innan huvudvärken kommer tillbaka igen. :/ Det som är bra är att jag fick min t-shirt idag! ^^

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: