söndag 25 november 2007

I'm sorry. I can't hear you over the sound of how AWESOME I am!

I did it! I did it! I fucking did it! No more läsa högt samtidigt som man skriver hela nätterna, no more snacka engelska med syrran för att man är lingvistiskt förvirrad, no more stress.

'CAUSE I FUCKING DID IT I FUCKING DID IT! :D

Nu känner jag mig helt... "if I can do this, I can do anything". Det kan jag fan! Fan vad bra jag är!

"The question we ask you now is this: If you were able to write a not-horrible novel in 30 days, what else can you do?"

That's enough of that incredibly awesome shit.

P.S. Den som vill läsa den här patetiska ursäkten till historia kan ju hoppa på mig på MSN.D.S.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Yaaaay, vad bra du är! :D

Jag får läsa, va? ^^

Ell sa...

Såklart du får. ;P