måndag 26 november 2007

"How are you so awesome?"

Efter att ha diskuterat med mig själv ett par gånger har jag nu kommit fram till att bästa nog är att ha Bookman Old Style som typsnitt. Jag gillade visserligen den jag brukade ha, men jag skulle bli tvungen att ha jättestor text om fetstilta grejer skulle synas och så kan vi liksom inte ha det. Tills en bättre lösning dyker upp blir det såhär.

Igårkväll led jag av lite post-NaNo-depression tror jag, det kändes så sjukt att inte ha nåt att göra längre. Hela månaden har man liksom haft klart för sig att varje minut över skulle användas till att skriva, och helt plötsligt får man gör vad man vill typ. Det känns absurt. Fast ganska bra, nu kan man kanske äntligen kommer ikapp skolarbete (bara jag läser ut jäkla Thérèse Raquin nån gång).

Kvällen ska dock ägnas åt nämnda bok och sedan ska jag läsa klart Trams NaNo-grej. Man måste ju få lite tid på sig att komma igen, eller vad man ska säga.

Borde min blogg bli intressantare? Svar ja.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: