lördag 12 augusti 2006

She's so glad, she's telling all the world

Så, igår tyckte Hanna att alla bloggare skulle visa bilder på sig själva osminkade, eftersom hon var så modig och vågade göra det. Eftersom jag inte precis kan stå emot en utmaning när jag får en, så har jag nu fotat lite bilder, visserligen bara en på mig osminkad, men jag dissar ju bilddagboken så jag lägger upp sånt som ni borde vara intresserade av...

Här är alltså jag osminkad. Okej för att bilden är i fulaste laget, men inställningen på kameran var dålig, jag har verkligen hur mycket finnar som helst just nu (vi har krig nu, finnarna och jag... jag lovar, det är bara för att jag hatar Lordi!), och dessutom var jag trött... och hade just fönat håret. Aja, nog med ursäkter: så ful är jag normalt sätt.

Men nu till en snyggare bild, här är jag sminkad, fixat håret, blablabla, tagit på mig smycken, osv... jag brukar inte fixa mig såhär mycket en dag när jag bara ska sitta inne och plugga matte, men när jag ändå skulle fota mig själv och grejer så offrade jag mig. Och så kommer Martin hem ikväll. ;)

Sen kan vi leka Hanna-wannabe och slänga in dagens outfit också. :P Jag vill bara påpeka att det är ett under att jag faktiskt lyckas hitta kläder, den här sommaren har jag köpt hur mycket nya och snygga kläder som helst, vilket gör att min lillasyster envisas med att sno alla kläder hela tiden. Men jag får väl känna mig smickrad och se det som en anledning att skälla lite...

Det var mig, det, så snygg är jag, typ. Men nu tänkte jag visa lite av mitt rum också, nämligen garderoben. Det är nämligen så att jag hatar vita utrymmen och fyller dem med bilder, affischer, låttexter... you name it. Så det första man ser när man kommer in i mitt rum (typ) är numera en halv garderob, full med Harrison Ford, fint va? Jag är faktiskt rätt nöjd själv, och även om delen under inte är lika snygg, så duger den.

Jag gillar iofs den andra sidan (på ena sidan har jag tidningsartiklar, men de slipper ni se) också, där har jag texter och bilder och sånt... Så det jag ser när jag ska sova är dels det här, och självklart det här också. ;) Det är inte helt fel att ha massa snygga killar att titta på när man vaknar och somnar... jag menar, om jag inte tittar på garderoben är det första jag ser min fina Darin-vägg (som inte ska tas allt för seriöst), och - bäst av allt - en myyyycket het bild på Indy. ;)

Jag är snart klar, jag ska bara visa min sjukt snygga väska också, den som jag gjorde på Knapp.nu/andrasaker: såhär snygg är ena sidan, och såhär lite mindre snygg är den andra, inte helt färdiga sidan. Men så fort jag får tag på en bra, svart textilpenna ska jag fixa klart den sidan också...

I övrigt vill jag bara påpeka att jag gillar bilden som jag har som visningsbild här också. Den är på mig och Martin om inte det framgår, och egentligen ville jag ha den som visningsbild på Hoggy, men det fick jag inte... så jag har den här i alla fall (faktum är att en av Chriss kompisar typ blev kär i bilden, hon bara satt och sa att den var jättesnygg om och om igen när jag pratade med henne på MSN).

Nu ska jag ägna resten av dagen åt att plugga matte, äta chips och dricka drickyoghurt... eller möjligtvis coca-cola, vi får se. Och alla bloggare som läser det här - kom igen, visa bilder på er ostylade också! :P

That's enough of that shit.

Dagens ^^
Att Martin kommer hem, såklart.

Dagens -_-
Att min lillasyster och hennes kompisar drack sig småfulla på vodka i torsdags, hemma hos en av dem. Min syster är inte ens 14 än, jag vill inte att hon ska bli full, faktiskt, och jag tycker inte det är överbeskyddande. Hon är ändå rätt smart ibland, och hon vet att hon aldrig kan hålla saker hemliga för Mamma...

Dagens Ò_ó
Att Malin är fast i England och inte kommer hem förrän imorgon måste vara ett helvete - i alla fall med tanke på att hon inte har några pengar. Som att bli inlåst i chokladfabriken och vara kakaoallergiker, typ.

Dagens :P
Paris Hilton släpper sin skiva 23 augusti, gissa vem som ska köpa den bara för att jäklas med sin omgivning? ;P

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tyckte du var söt utan smink ju!

Chriss sa...

Det är modigt och bra att lägga ut bilder! :D
Men du var ju lika snygg som vanligt ;)

Vem av mina kompisar blev besatt av bilden? O_o

Jag ska... ehhh... försöka lägga ut bilder på mig själv...? :P

Ell sa...

Hanna: Haha, mjaaa, jag har sett charmigare ut... :P Men tack ändå!

Chriss: Anna! Hon typ sa hela tiden att den var så snygg och blabla. Det var lite humor... :P

Ja, gör det! ^^