måndag 21 december 2015

Random lista

Som alla mina listor stal jag den här från Chriss.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Idk, att se Love Actually med min mamma och syster?

Det sista du sa högt?
"Men vad är det här för jävla låt?" till julradio.se

Vad har du druckit idag?
Vatten, juice, kaffe.

Vad var det senaste du åt?
Frukost. Mer specifikt fil och flingor.

Vad var det senaste du köpte?
Köpte honung till mamma och pappa från jobbet.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun.

Vad är det för väder hos dig nu? 
Det är typ inget väder? Det är varken molningt, soligt, fint eller fult eller nånting.

Godaste glassmaken?
BLÅBÄR. Fast inte i sorbetform.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Jaaa, fast jag tror inte nödvändigtvis att det betyder att man är meant to be.

Sover du tungt? 
Ja, ganska. Ibland vaknar jag av att marsvinen bråkar, men oftast sover jag mig igenom det mesta.

Drömmer du mardrömmar?
Neeej, men drömmer intensiva och konstiga drömmar som ändå känns weird att vakna från. Jag drömmer sällan nice drömmar.

Trivs du med ditt jobb? 
Faktiskt oförskämt bra.

Favoritklädsel?
T-shirt, hoodie, sköna leggings och kjol. Gärna med mysiga knee-high socks. Eller jeans.

Vad ser du om du tittar till höger? 
En liten julbock.

Vad gör dig glad just nu?
Star Wars. :')

Vad ska du göra härnäst? 
Plugga franska på Duolingo.

Höger- eller vänsterhänt? 
Höger.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan? 
Åt frukost och kollade tumblr.

Humör just nu? 
Inget särskilt. Lite småstressad inför dagen men överlever nog.

Favoritgodis? 
Zoogodis, fast det har jag ju inte officiellt ätit på åtta-nio år. Men choklad kanske.

Kläder just nu?
Leggings, t-shirt, sport-BH och en hoodie.

Sommarplaner? 
Multicon 2016, såklart!

Hur många kuddar sover du med? 
Sex. De är arrangerade två på varandra i tre rader.

Stjärntecken?
Fisk i soltecken och typ kräftan i måntecken??? Och orm i kinesiskt.

Vad längtar du mest efter just nu? 
Julafton! Och nästa gång jag får se Star Wars. Men julafton kommer också bli asnice.

Favoritlåt just nu?
Tänker återigen bevisa att jag har skitdålig musiksmak och svara Fronda - Nu kommer det tomtar. Den spelas fan alldeles för sällan på julradion, blir tokig!

True story.

Inga kommentarer: