fredag 5 juni 2015

Maj i bilder

Lite sent, men här kommer maj i bilder. Har iofs postat många av dem på bloggen, men, ehh, nåt nytt hittar jag säkert:


Jag och mamma var och fikade på ett extremt flashigt Espresso House i Täby Centrum.


Köpte även mkt vacker konst av Vanda!


Jag och Trams hittade de bästa jävla chipsen vi någonsin ätit. Tyvärr hittar man de nästan aldrig i några affärer, men jävlar vad goda de är när man väl gör det. 


Vi fortsatte att njuta av Fast & Furious-filmerna, men tog såklart tillfället i akt av att se mer action när Mad Max hade premiär. Jag hade med mig filmens officiella dryck.



Gerbilerna var gulliga och låtsades vara superhjältar.



Tycker jag har så fin utsikt från min säng.


Jag hittade en lapp av "Amanda" i en bok jag lånat på biblioteket och Alice lyckades räkna ut vem det var vilket jag tyckte var jätteroligt. X) Sociala medier ftw.


Pluggade och lyssnade på regnet. Mkt idylliskt.


Det var Eurovision och jag var TAGGGAD.


Gissa vem som lämnade in första utkastet till hennes masteruppsats????


Sen städade jag balkongen så att Chriss kunde komma och bruncha med mig! Det var mycket trevligt.

Hm, ja, det var väl maj det! Nu är det juni och sommar vilket det inte känns som. Jaja. Blir säkert bra så småningom.

True story.

Inga kommentarer: