onsdag 1 oktober 2014

Jag tror jag kan jag tror jag kan

Rolig lista skamlöst stulen från Hanna.

Jag kan alldeles för mycket onödig fakta om bergochdalbanor (visste ni att det finns en bergochdalbana som varit SBNO (standing but not operating) sedan 1983?).
Jag vill att min bok ska bli utgiven.
Jag borde plugga inför min hemtenta på fredag.
Jag har nästan läst hundra böcker i år.
Jag skulle behöva komma igång med springandet igen.
Jag gillar att dricka blåbärsmuffinste och äta blåbärsmuffin. Helst samtidigt.
Jag älskar att läsa och skriva (känner mig som typ tolv som skriver så, men alltså, det är ju sant...).
Jag måste köpa födelsedagspresenter till alla som fyller år den kommande veckan.
Jag behöver sova i typ hundra år.
Jag får snart inte plats med mer böcker i min lägenhet.
Jag har inte ett liv.
Jag kan inte laga mat.
Jag vill inte gå i skolan längre.
Jag borde inte äta så jääävla mycket godis på vardagar.
Jag gillar inte alldeles för många grejer.
Jag älskar inte maneter, krig och miljöförstöring.
Jag måste inte bli utgiven för att mitt skrivande ska vara viktigt och bra.
Jag behöver inte köpa femhundra miljarder t-shirts varje månad, men det gör jag ändå.

True story.

Inga kommentarer: