fredag 24 oktober 2014

Vilken bok/vilka böcker håller du på att läsa just nu?

Blev påmind om Annikas bokbloggsjerka när jag kikade in på Chriss blog. Veckans fråga är vilken eller vilka böcker vi läser just nu, och det slog mig att jag lika gärna kunde slänga in en liten widget här vid sidan av från goodreads med mina currently reading-böcker.

Där kan vi se att jag läser Scorch Trials (uppföljaren till Maze Runner) och Green Developement. Om vi säger såhär: den ena läser jag för skojs skull och den andra för skolan. Jag tänker låta er gissa vilken som är vilken...

(Ärligt talat kommer jag nog läsa ut Scorch Trials ikväll så risken finns att just den biten ändrats innan helgen är slut.)

True story.

12 kommentarer:

Monika sa...

Maze runner har jag börjat känna mig lite nyfiken på.

Lena sa...

Skall snart ta tag i Maze runner och hoppas innerligt att jag gillar den.

[Anna] sa...

Åh vilken lyx, jag har tänkt vänta till december på att fortsättningen på maze runner ska komma på svenska :)

Boklysten sa...

Känner inte till någon av de här böckerna.

Unknown sa...

Mazerunner var jag inte så förtjust i men kommer nog läsa bok nr 2 när den kommer på svenska ändå. Jag hoppas att den är bättre ju!

Helena sa...

The Scorch Trials har jag läst, men tyckte nog att The Maze Runner var den bästa i trilogin...

Lotten sa...

Maze Runner har jag tänkt mig att jag ska läsa.

Hanneles bokparadis sa...

nytt för mej

Ell sa...

Heh, Maze Runner verkar vara ett hett ämne! Läste ut Scorch Trials igår, och tänkte ge mig på Death Cure idag. Hoppas den är lika spännande som de första två...

Ewa K sa...

Inga böcker som jag känner till.

Zelly sa...

Jag läste ut Maze runner tidigare denna månad och tänkte snart ta tag i andra delen :)

Freja sa...

Inte några böcker för mig, tur att det finns böcker för alla smaker!