tisdag 22 maj 2012

Eugene är död, länge leve Eugene

Vi försökte ställa upp Eugene utanför vår assistents fönster, men på grund av diverse orsaker märkte hon oss när vi var där och smög klockan två på natten. Vi fick helt enkelt vänta en timme till innan Joachim smög ut och ställde upp honom utanför dörren, för att vara säkra på att hon somnat.

Vilket ledde till att vi sov ungefär fyra timmar inatt. Är med en andra ord aspigg! Imorgon tänkte jag posta ett inlägg med massa bilder från veckan, för det vet jag att ni alla känner att ni behöver. Just nu är jag mest förvirrad över att veckan gått så fort: det känns som typ två dagar, så det är lite konstigt när man inser att i den riktiga världen har det gått en vecka. Bara att kolla på häggen som slagit ut helt plötsligt. Man kan inte ens spionera på mina grannar längre!

Man tänker ju att vi borde få ledigt ett tag nu (vi jobbade ju för fan över hela långhelgen!), men icke då. På fredag ska vi på exkursion till "skogen", och ska vara vid universitetet åtta på morgonen, och inte en minut senare. Livet som biogeo. ;)

Dessutom är det bara två veckor till nästa exkursion, och innan dess ska jag dessutom hinna med en tripp till Norge för att se Twisted Sister. Vilket hetsigt liv man lever!

True story.

Inga kommentarer: