onsdag 23 maj 2012

Bilder från Tovetorp

Första dagen lånade vi en båt.
Joachim hade aldrig rott förut. Det märktes...
Jag skulle kalla min stil "biogeochic".
Joachim illustrerar hur sexigt vadarstövlar är.
Matilda posar glatt i sina vadarstövlar.
Bara för att jag är snygg.
Slut på Erikas bilder! Resten har nog en hel del redan sett på Twitter...

Såhär fint är det vid Torpesta Kvarn där vi jobbade.
Exkursionslogik: "Åh, en tunnel! Den måste jag gå igenom!"
Öster Malma ligger på andra sidan sjön. Matilda ska bo där när hon gift sig rikt.
På promenad vid "Jurassic Park-stängslet". Det visade sig bo typ mufflonfår där.
(Bengt och Tommy, de homosexuella mufflonfåren, blev ett annat återkommande skämt under veckan...)
Vi hittade en död groda och tyckte det var asbra att sätta fast den där.
"Mina idioter" som jag lovingly kallar dem leker i en sandlåda.
Min dator var för liten för att alla skulle se, så vi använde en projektor...
Tårta i glas. Asgod tårta var det.
Eugene in progress. Här hade han ett ansikte av en fotboll, men det tog vi bort.
Mathilde, Matilda och Eugene.
Erika när vi är ute och ror. Så jävla fint var det!
Dovhjort!! De är så tama så de kommer fram och vill bli klappade. Jag vill ha en!
Och det var väl det! En mycket trevlig exkursion, måste jag säga.

True story.

Inga kommentarer: