fredag 24 september 2010

We like Linny

Idag fyller Linnea tjugo år! Grattis!!! 20 år är en bra ålder, så jag tycker att vi alla ska vara glada för att hon uppnått den. På bilderna ser ni hennes mognare stunder i livet (ehh, jag tror inte ens jag är ironisk där! ;) som jag har dokumenterat. Hurra hurra!

Nuu sitter jag och pluggar lite innan jag ska iväg till Elin och göra mat inför firandet ikväll. Måste säga att det är skönt att kunna plugga nu, eftersom jag fått tag i boken! Den har varit slut på förlaget sen ett par veckor tillbaka, så bara typ halva klassen har fått tag i den. Och den kommer inte tryckas igen förrän efter vår tenta. Meeen en tjej i klassen har en pojkvän som går tredje året, så han har fått sina klasskompisar att låna ut sina böcker till oss. Så jävla schysst bara! Så nu leker livet igen.

Jajaja, plugga var det...

True story.

Inga kommentarer: