måndag 20 september 2010

Sad Keanu vs strutting Leo

Ja, sådär känner jag mig idag. Jag är Sad Keanu, och världen är Strutting Leo som... struttar förbi mig. FML. Jag menar, inte nog med valresultatet igår, jag är dessutom sjuk och missar massa skola och jobb. WOHO.

Ska nog käka Ben & Jerry's och titta på svenska Biggest Loser för att muntra upp mig. Alltid något (även om det inte finns någon Jillian Michaels med...)!

True story.

P.S. Jag hatar ju förstås Facefuck with the fire of a thousand suns, men ni som har det kan ju göra något vettigt och joina den fantastiska gruppen Tystnaden som uppstår när man ska sminka sig och Jimmie Åkesson är ivägen! D.S.

2 kommentarer:

elsklingen sa...

Du borde muntra upp dig lite med: http://www.facebook.com/pages/Ell-fantastisk-kvinna/163127663702260?v=wall


höhö

Ell sa...

Jag blev genast uppmuntrad faktiskt! :D