måndag 13 september 2010

"CROM!"

ÅÅHHH, snacka om att jag vaknade på fel sida idag. Eller nej, förresten, det gjorde jag inte alls (fan vad jag HATAR det uttrycket slår det mig nu), jag vaknade på exakt samma sida som jag alltid gör (den ena eller den andra), men världen har visst bestämt att det inte är tillräckligt. Men moget då!

Och inte blir det bättre av det ösregnar, jag har ont i nacken, boken jag köpt från Bokus ska inte användas till kursen jag läser - men boken som är slut precis överallt är väldigt viktig, och det är för sent att avbeställa den. Utgifter, utgifter, utgifter, och inte tillräckligt med inkomster! Blir knäpp.

Jag antar att det här är en sån där dag då man ska fokusera på det positiva. HAH! Som om det kommer hjälpa. Men okejrå... ska vi komma på något bra...


Hmmm, hahaha, ja, okej, det där var ganska bra. Jag och Johan hade barbarkväll igår och såg båda Conan-filmerna och en till som hette The Sword and the Sorcerer. Den hade också en scen som var ganska episk...


Fan, b-actionfilmer är så jäkla bra ibland. Det tur att jag har Johan som också förstår det, för de flesta verkar inte göra det. Vilket jag tycker är konstigt, för hur kan man ogilla en film där Arnold ser ut såhär:

Det kan man fan inte. Det sjuuukaste var ju att i andra filmen var det med en grabb som gjorde att Arnold såg ut som en dvärg, så lång var han. Och ett tag tänkte man att det kanske bara är Arnold som är jävligt kort, men så var det inte - de hade tagit in en 216 cm lång basketspelare att spela mot honom.

HAN ÄR (var) EN HALV METER LÄNGRE ÄN MIG. Det är galet. Hahaha. Fast det farliga med de här filmerna är (vilket vi diskuterade en del) att ungefär halvvägs in i dem börjar Arnold plötsligt se rätt bra ut, och det är ju läskigt (ja, alltså jag ska ju inte ljuga, jag vill ju ha honom för hans kropp genom hela filmerna, men när ansiktet inte längre ser ut att tillhöra en mupp, dååå är det inte okej längre).

Alltså jag vet itne hur det är med er, men plötsligt känner jag mig på mycket bättre humör! Åh, Arnold som slår ner kameler, how you bright my day!

True story.

2 kommentarer:

Linnea sa...

hahahaha du är fantastiskt awesome :D

Ell sa...

Det är inte jag som är awesome, det är Arnold. :D