lördag 4 september 2010

Mission accomplished

Eh, hahahah! Jag skulle bara fota mina fina inköp idag, men av någon anledning hamnade jag i badkaret och försökte se cool ut som Barney. Det failade jag ju ganska hårt med. Barney hade å andra sidan inte på sig en regnjacka och gummistövlar, även om regnjackan är rätt snygg och INTE ser ut som ett tält (ett problem som drabbar omkring 99% av alla regnjackor. Vad säger Påven om det här!?).

Och jag måste säga att mitt mission att hitta ett par snygga gummistövlar också lyckades ganska bra! Jag köpte då de lila för jag tyckte det var lite mer party. Kommer vara snyggaste biogeologen i skogen, eller vad tror ni? Heheh.

Sen såg jag typ världens coolaste bil. Den tills vänster alltså - om det inte syns så har den ACDC som nummerplåt. Jag hade halvt backat ut från parkeringen när jag fick syn på den, och fick lov att hoppa ur bilen och fota. Folk runt omkring så ganska surt på mig då...

Nuu ska jag visst med folk ikväll, vilket ska bli nice, fast jag har inte ätit och måste åka snart - känns som en bra början. Hah. Kanske borde ta tag i det där innan jag sticker...

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Men de var faktiskt snygga, du kommer lätt vara den snyggaste biogeologen ju!

Ell sa...

Jaa, jag har iaf snyggast stövlar av vad jag kunnat avgöra! :D