fredag 10 september 2010

Död

(Det behövdes en bild. Och jag såg Role Models tidigare idag och den här scenen är ju lika awesome varje gång alltså...)

GUD, jag är så trött nu. Fältkursen var mycket jobbigare än man skulle trott (rolig som fan dock, men jobbig), så jag var smått död från den när jag kom hem i onsdags. Igår hade jag skola och jobb mellan 9 och 21 (med en timme lunch och en timme middag typ), så jag var inte direkt pigg då heller, så nu idag är jag inte trött längre, jag är död. Jag försökte kvickna till med en löptur, men det blev inte bättre, så jag skippade dagens GNO-planer för att chilla hemma istället. Bra beslut.

Dessutom måste jag få vila någon gång, för imorgon ska jag först på någon Insparquesgrej (I KNOW, så olikt mig!!) som kallas för Stadskampen, och sen ska jag och ett gäng från klassen ut och äta... och så ska jag uppenbarligen ut och fira att Sean klarat matte c efter det. För att inte tala om söndag, också känt som dagen Gud glömde, då jag inte bara ska bruncha utan även ha filmkväll och titta på barbarfilmer.

Seriöst, jag som brukar ha en eller två grejer att göra varje helg. Det här känns jätteovant. Fast ganska nice förstås!

Men just nu är jag helt död. Ska nog hitta någon nice film att se nu...

True story.

Inga kommentarer: