fredag 3 september 2010

Okej om det vore ett sexigt våp, men det är en gubbe med teleskop


HAHAHAH, åh, jag hade glömt hur mycket jag älskade den här låten. Jag och min bror ska se Järvheden snart, vilket jag hela tiden glömmer bort, så nu ska jag tagga till lite och titta på hans DVD Seriöst roligt. Han är ju seriös rolig...

En i min klass hade träffat på någon på naturarnas kräftskiva som visste vem jag var. Och jag fattar inte vem det är!! Jag vet ingen som kan ha varit där och känt till "Ellen som går biogeo", och som dessutom stämmer in på beskrivningen "kille med ljust hår". Har jag fått en stalker!? Det vore awesome. Ehh, jag menar, vad hemskt!

Förutom det flyter livet på. Jag ska på fältkurs tre dagar nästa vecka till de mörka sörmländska skogarna, så jag måste köpa grejer som gummistövlar (och jag ska fan inte ha några FULA gröna gummistövlar. Och vill man ha snygga gummistövlar får man leta länge ska jag berätta för er) och regnställ (samma sak där, jag tänker inte se ut som en fältbiolog från 70-talet när jag lallar runt i skogen) innan dess. Vi får se hur det går. Sen kanske jag kan mobilblogga om mina fynd i naturen, för det kommer ni såklart inte kunna leva utan.

Jaja, fredagskväll! :D

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Åhhh, Järvheden; han är fett rolig!

Shit, det låter läskigt! Fast lite rolgit också... Du måste ta reda på vem killen är!

Jag har sett typ ett par snygga gummistövlar i hela mitt liv och de kostade typ 800 XP Så lycka till! ;P Annars vet du ju vad jag tycker om just gummistövlar... Men jag är säker på att du kommer vara snygg vad du än lallar runt i!

Ell sa...

Han är ju det! XP

Jag vet!!! Du har inga teorier? XD

Jag är inte heller ett fan, det är därför jag vill ha ett par snygga! Men alla snygga, eller häftiga (typ såna som ser ut som krokodiler) är alltid i barnstorlekar. ARGH!