fredag 15 januari 2016

Review: Lando Calrissian and the Starcave of ThonBoka

Lando Calrissian and the Starcave of ThonBoka Lando Calrissian and the Starcave of ThonBoka by L. Neil Smith
My rating: 3 of 5 stars

Den här får en stjärna mer än de första två böckerna. Allt jag störde mig på i dem är fortfarande här, men antingen har jag vant mig vid det, eller så hade den här någonting som de andra saknade.

Faktum är att den hade det. Många små plots och delar från de första två böckerna utforskades och förklarades i den här, vilket gjorde att den knöt ihop allting väldigt fint. Det enda som jag kände mig snuvad på var att få se Lando som en riktigt svindlare, istället för att bara få höra att han är en. Det hade kunnat förbättra alla tre böckerna.

Jaja. Vidare mot Han Solo adventures!


True story.

Inga kommentarer: