söndag 17 januari 2016

Review: Han Solo at Stars' End

Han Solo at Stars' End Han Solo at Stars' End by Brian Daley
My rating: 3 of 5 stars

Faktiskt mycket bättre än vad jag trodde efter att jag läst Lando Calrissian adventurs, men jag skulle inte gå så långt som att säga att den var riktigt bra eller något. Han Solo var inte aggressivt out of character, men inte helt in character heller. Inte riktigt.

Ploten var myyyyyycket bättre än i LCA dock, den var rak och enkel att hänga med i utan att de tkom massa konstiga droginspirerade drömsevenser. Det närmast vi kom till konstigt var den där "låtsas att vi är en cirkus"-delen, men jag är för allt som innebär att Han Solo har på sig en svart, tight kroppsstrumpa sååattehh, det var nice.

Det kändes som att den var lite stressig mot slutet och jag fattar verkligen inte varför Han skulle "få tjejen" i slutet för det kom från ingenstans och kände helt fel, men whatever. Jag förväntade mig inget litterärt mästerverk.

View all my reviews

True story.

Inga kommentarer: