fredag 12 mars 2010

O'Barry is my homeboy

Nevermind att jag ser ut som en tolvåringTrue that! Den är sjukt snygg den t-shirten. Förutom att den luktar vinäger (något med tryckprocessen), men det försvinner i tvätten! Nice iaf!

O'Barry liksom... awesome man!!!

Annars tänkte jag mest varna för att det finns en viss chans att ni aldrig hör av mig igen. Rykten gör gälla att Sly Stallone kanske dyker upp i Melodifestivalen, och om det skulle hända så där jag antagligen av lycka. Men ni behöver inte sörja mig, det kommer vara den lyckligaste stunden i mitt liv och jag kommer vara helt nöjd med att gå då.

Innan dess ska jag dock ha ett matteprov, så jag kommer behöva lite Stallone och Dolph för att muntra upp mig om det går dåligt!

True story.

2 kommentarer:

elin sa...

FAN VAD SNYGG DU ÄR ELLEN.

Och wooooooooooo han dök upp! Så jävla awesome! Och matteprovet är över, nananana :D

Ell sa...

TACK ELIN!!!!

SÅ JÄVLA NICE. :D

Allt är bra för fan!