torsdag 4 mars 2010

Eeeliiiin

Såhär tänker jag mig att Elin ser ut nu. Hon sitter i London och läser mitt senaste SMS och tänker "om ändå ELLEN vore här...". Fast jag misstänker att det är tvärtom, jag som sitter och läser hennes senaste SMS och önskar att hon vore här, och så springer Elin runt på Londons gator och är snygg som få och har hur roligt som helst och har helt glömt att hon har en kompis här i Sverige som vill träffa henne igen!!!

ELIN KOM HEM JAG SAKNAR DIG!!!!

Jag saknar London med. Det smidigaste kanske vore att åka dit och slå två flugor i en smäll. Hmmm...

True story.

2 kommentarer:

elin sa...

Jag tänkte på dig jättemycket ju! Vi får åka tillsammans nästa gång okej????

WIIIIIIIIIIIIIIIII nu får vi snart ses så att du får din choklad också! :D:D:D:D

Ell sa...

JAAA, klart vi skaa!!!


MMMM, vi måste ses jaaa!