fredag 19 mars 2010

Fortfarande sjuk

JAG ORKAR INTE VARA SJUK LÄNGRE. Speciellt rutinen: må skit på morgonen, må bättre på kvällen, och sen vakna nästa morgon och må sämre än dagen innan, och repeat! Så jävla nice, inte alls så att jag vill gå ut och titta på hur snön smälter eller jag vet inte, ha snygga kläder på mig och inte se ut som en monster som nästan känner hur musklerna förtvinar och fettet kommer flygande genom luften. ORKA.

In other news ger jag min gamla film och TV-blogg en chans igen. Mest för att bespara folk här mitt tjafs om filmer liksom, inte för att jag har några vidare ambitioner med den. Det finns en chans att jag har för många bloggar, men jaja!

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att titta på Cougar Town. Som inte är den bästa serie jag sett i mitt liv, men den är tillräckligt underhållande för att vara värd att maratontitta på. :P

True story.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ischlo pischlo, krya på dig för tusan! Gör allt som krävs för att bli frisk. Kleta på lite tigerbalsam på hals/bröstkorg och linda halsduk om - som med det. Skitäckligt men gör susen i nio fall av tio. :)

...av någon anledning gillar jag att ordverifieringen vill att jag skriver incesse.

Ell sa...

Jag är nog hellre sjuk än gör det om jag ska vara helt ärlig... :P