måndag 22 mars 2010

Måste bli frisk snart innan jag blir tokig

Jag är fortfarande sjuk. YAY. Sex dagar nu. Och idag är första dagen då jag börjar må bättre, men istället för att klaga ska jag väl vara glad att det går åt rätt håll. Fast det är jag ju inte, jag vill bli friiiisk. Jag har missat två prov och två labbar och blää.

Det mest produktiva jag gjort de här dagarna är att se massor med film, vilket jag inte tror räknat, laddat ner ett tema som heter "Blue Steel" till min mobil (vilket bara jag tycker är kul), och spenderat väldigt mycket tid med att googla fram bilder på Tony Stark. Mmmmmm, RDJ.

Mmmm... TonyJag trodde jag hade något mer att säga, men det har jag inte (chockerande!), så ni får nöja er med den här bilden istället. Jag är säker på att ni alla lider.

True story.

Inga kommentarer: