torsdag 21 maj 2009

Zeb's the man

Varför den bilden? Beats me. Den låg på ctrl + v, och jag har sett rätt mycket på Familjen Macahan de senaste dagarna (TV4 Guld visade sig FINALLY vara bra för något). Zeb är ju mannen liksom. Fast nu när jag inte är typ åtta när jag ser den serien börjar jag få lite känslor för Luke. OH, HOW ORIGINAL, jag vet. Men, ehum.

Jag är frisk! Jag orkade till med hänga med Lisa och shoppa skor (hon köpte dock inga) och jag har klätt på mig och sminkat mig och faktiskt lämnat huset. Det känns bra. Imorgon ska jag jobba, och kanske halva lördagen också, så jag tar ikapp allt på slutet den här veckan. Känns bra.

Igår blev vårt hus äggat också! Kanske man inte ska blogga om... shit the same. Det är lite krig mellan min syster och hennes ex, och förra veckan var hon mogen och äggade hans hus, och sen paintballade någon det några dagar senare (dock inte min syster, och hon säger sig inte veta vilka som gjorde det), så igårkväll hämnades han och hans kompisar genom att ägga vårt hus och paintballa våra bilar.

Ja, gud, dramat i förorten alltså. Vi får väl se hur det här slutar, men jag hoppas att vi slipper deala med den idioten mer nu. Kan de inte bara göra som awesome Barney och toalettpappra husen?

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Krig i förorten, alltså?