lördag 2 maj 2009

Vi traskar till en trollkarl, en underbar trollkarl från Oz

Sådär kul hade vi på Valborg. Bränna pengar ftw! Det får vara min protest mot kapitalismen, eftersom jag spenderade första maj med att se på Hannah Montana-filmen istället för att demonstrera. Men den var helt okej, så det var nice, och så fick jag ju träffa Li igen, vilket var väldigt trevligt. ^^

Sen var jag hos Maria, vilket också var kul, speciellt när vi hamnade i en lång diskussion om hur jag och Elin skulle leva för evigt och för och nackdelar med det. Jag gillar att ha kompisar som man kan diskutera sånt med. Då vet man att man inte har tråkigt.

Fast på väg därifrån fick jag huvudvärk och den höll i sig hela dagen idag, och gjorde så att jag nästan inte orkade åka och se Tibbles Trollkarlen från Oz, för jag grät nästan för att det gjorde så ont. Men en alvedon och lite soffliggande innan musikalen drog igång räddade kvällen, och det var bra, för Tibbles musikaler är värda att se.

Nu ser jag A Cinderella Story och äter Ben&Jerry's. Ett mycket bra slut på dagen.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

elin sa...

Jag har seriöst funderat på alla saker vi skulle kunna göra om vi levde förevigt ända sen vi pratade om det. Och jag kan fortfarande inte riktigt se några nackdelar med evigt liv förutom det där med öron och näsor....

Ell sa...

Nej, de kan vi ju operera bort, så det är ju inget problem. Jag tycker vi satsar på det!

Julia sa...

Härligt att höra :) Kul att ni kom!