torsdag 14 maj 2009

What's up with Lambi?

Den här bilden fascinerar mig. Vad ska han göra med lammet? Ska han ta med den till sin restaurang och slakta den? Är den någon sorts promobild? Var han ute och vandrade, hittade ett lamm, och tänkte att "gött, jag som fryser om halsen". Många frågor, så få svar.

Otherwise, Gordon Ramsay är ju en total D.I.L.F (japp, ni vet vad det betyder! :D). Det är synd att min bror inte är hemma, jag tror han behövs för att hålla mig normal när jag ser hans program (currently following Hell's Kitchen och Kitchen Nightmares). Hur det här kommer påverka mina redan påfrestande drömmar (Stellan Skarsgård som tränar quidditch med oss och toppar laget!?) vet jag inte om jag vill veta.

Jag behöver hitta någon förutom min bror som förstår min påbörjade obsession av Gordon. Det kan ju inte sluta bra annars.

That's enough of that shit.

4 kommentarer:

M sa...

Gordon! =D =D =D

Ell sa...

JAAA! I'm very into him right now. :D

M sa...

Jag hade en het dröm där jag hånglade med honom i ett kök för ett tag sen =P

Ell sa...

Jag är sjukt avundsjuk. XD