onsdag 13 maj 2009

Turin Turambar hade det nog inte så lätt heller

Nu skriver jag inte så mycket här märker jag, men det är mest för att det inte finns så mycket att skriva. Jag jobbar kväll den här veckan igen, och även om det är helt okej med arbetstider och intervjua privatpersoner (något jag trodde jag skulle hata), finns det det ändå ett problem. Man börjar dagen med att göra ingenting, precis som när man är arbetslös, men sen måste man gå och jobba på kvällen. It sucks. Det är the worst of both worlds.

Det är inte ens fint väder ute så man kan njuta av en fin frukost i det fina vädret och läsa Tolkien. Nej, nej, så kul ska vi inte ha det. Hela grejen är frustrerande och det känns som att man bara väntar på att något ska ändras så att allt blir bättre. Vilket det nog kommer bli så fort vädret styr upp sig.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: