måndag 25 maj 2009

Rubriktorka

Jag vet att det är typiskt svenskt och tråkigt att blogga om vädret - men OHMYGOD, vädret idag! Så nice. Jag tillbringade hela morgonen med att käka frukost ute och läsa Harry Potter och Fången från Azkaban. Jag ska fortsätta imorgon, fast då läser jag nog Silmarillion. Jag har saknat sommaren.

TV4 är fittor som vanligt dock. När man äntligen tror att de gör något rätt och visar Macahan, så hinner jag bara se de sista avsnitten i sista säsongen innan de slutar. Varför kan den kanalen inte göra någonting rätt? Rykten säger att de till och med visar Big Brother mitt i natten nu. Och då menar jag inte repriser, utan avsnitt som spelas in nu - epic fail eller vad?

Jag borde skriva något intressant, men jag kommer inte på något. Grejer som hänt i mitt liv sen jag blev frisk är typ... brunch på Mineur, och nördparty hos Elin. Awesome as that is så blir det inte särskilt intressanta historier av det. Sadly.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: