torsdag 7 augusti 2008

Fascination

Okej, så det blir ingen blå (seriöst, den verkar inte komma på svenska - vi får se hur det blir i London), men nu har det släppts en bättre version med 9"-skärm och fyra gånger större hårddisk än den min bror har. Mamma och jag ska åka och köpa den på söndag - en svart såklart.

Annars jobbar jag mest nu sen jag kom hem från Trams, och det går väl inte jättebra, men det blir bättre och bättre för varje dag så snart kommer jag vara fucking jävla grym och så får jag en asbra lön. I'll keep telling myself that.

Något nytt spännande i mitt liv förutom det? Nej. Jag och Trams har börjat leta lägenheter och jobb i London, och vi har redan fått svar på rätt schyssta lägenheter som vi vill ha. Jag tror vi till och med bestämt vilken av dem vi ska satsa på, så nu gäller det bara att få tag på jobb - sen drar vi. Den ni!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: