fredag 29 augusti 2008

From bad to worse and worse to bad

Okej, så den bra nyheten är att jag inte har halsfluss - den dåliga nyheten är att jag ändå är supersjuk. Så jag missar min sista jobbdag (antagligen i alla fall), och vad värre är så missar jag att fira Hanna ikväll. :/ Hur ska hon ta sig igenom sin tjugoårs-kris utan mig?

Krisande människor aside ("jag har haft en konstant kris sen jag var sjutton" - Martin) så har jag en sjukt tråkig dag. Jag tittar på Vänner och mår dåligt, and that's about it.

Sen har jag upptäckt att Paint på min dator har en transparent-funktion! Seriöst, Paint är numera perfekt! Men som alltid när man velat ha något länge har jag ingen aning om vad jag ska använda funktionen till nu. Men jag lovar att jag kommer på något.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

M sa...

Allting är en kris. Tonåren borde kallas för krisåren, livstid för kristid (eller trist-tid, en livstid i fängelse måste vara fett tråkigt) osv.

Kriser gör livet mer intressant har jag hört =p