söndag 10 augusti 2008

Ingen mår så dåligt som jag

Hej världen.Magsjuk, mens OCH förkyld. Det enda bra i det hela är då att den ytterst charmerande bilden av mig här bredvid är tagen med den fina webcamen på min helt nya Asus Eee PC 900!!! Det blev en vit eftersom jag seriöst inte orkade vänta tills på söndag efter att ha längtat i ett halvår, och jag tror dessutom den är snyggare än den svarta ändå. Svart är så vanligt på datorer...

Men tillbaka till början, jag har lyckats matförgifta mig själv – grattis, Ell! Ett tips: köp inte två subs, ät den ena, och sen låt den andra ligga i din väska tills dagen därpå då du äter den till frukost. Gör absolut inte det här under juli-augusti heller... Så ni kan ju gissa hur kul jag hade igårkväll. Eller inatt. Och nu har jag inte kunnat ta mig till jobbet heller. Och pga den enorma bristen på organisation på jobbet tog det en och en halv timme innan jag kunde sjukskriva mig eftersom ingen svarade. Underbart...

Tänk om man var så manlig och orkade allt.Och nu har det gått ytterligare ett dygn sedan jag skrev det här eftersom jag inte pallat fixa internet till Harvey (som Asus heter... det finns en bra förklaring faktiskt. Den svarta skulle heta Bruce efter Batman, ”The Dark Knight”, men när den blev vit funkade det inte längre, så då blev det Harvey efter ”The White Knight” liksom), så lägg till några fler timmars illamående och absolut ingen mat. Två rostmackor imorse och ett glas fil är allt jag fått i mig sen i fredags runt fyra när jag käkade glass. Mamma gnäller på att jag måste dricka vatten och få mig socker för att inte dö, men jag orkar inte! Jag ska försöka få i mig en drickyoghurt nu alla fall...

Fast min systers extremt högljudda musik gör mig galen. Dagens bild är mest på min brors Rocky-affisch eftersom jag blivit alltför skabbig för att visas. Jag har inte duschat sen i onsdags men jag har ingen som helst ork för att ta mig bort till duschen och göra det!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt det där, och sedan matförgiftning? Låter fruktansvärt inkonsekvent. Det är nu Ell De Gothia hojtar "In Hoc Signo får det räcka! Inget trams!", kastar sig upp och är genomgående skittuff och sopar mattan med alla som säger något annat.

...efter bara ett avsnitt Scrubs och kanske ett MacGyver till. Bara du är frisk på fredag kväll, så. ;)