måndag 11 augusti 2008

Dags för Nobelpriset

Jag har länge undrat när jag ska bli nominerad till Nobelpriset, och nu börjar kännas som en väldigt bra tid. Gärna i teknik. Jag har nämligen - som det geni jag är - lyckats med konststycket att efter bara två dagar glömma lösenordet till Harvey så att jag var tvungen att reboota den och allt försvann. Ingen jättekatastrof, men jag tillbringade löjligt många timmar med att försöka knäcka lösenordet, samt en sida jag skrivit som början på en berättelse försvann. Men nu skriver jag om det, och det verkar bli bättre än första försöket.

Dagens tips är helt enkelt att det här "ha olika lösenord överallt"-skiten INTE är att använda. Jag försöker en gång och vad händer? Precis. Nu håller jag mig till det jag har och skiter i vad alla nördar säger. Det är ju inte som att jag har några statshemligheter någonstans bakom lösenordet i alla fall.

Jag har äntligen tagit upp min och Trams plan för flyttande med mina föräldrar, och jag måste ha underskattat dem för de var väldigt supportive. Fast de hade några förslag på förbättring som jag försökt ta upp med Trams, men hon verkar ha glömt sin mobil för jag får inget svar. Men men, jag får väl offentliggöra dem någon annan kväll. Nu ska jag fortsätta att se på TV och äta kex.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: