torsdag 13 mars 2008

Won the race, but lost your mind

Not anymore, you're not...Hur kommer det sig att alla utom jag kan sova i min säng? Mina syskon lägger sig där och trettio sekunder senare sover de, men så fort jag försöker måste jag ligga i åtminstone två timmar innan jag kan somna. Isn't it ironic?

Idag har jag varit sjuk, WOHO. Borde kanske ha pluggat, men jag har legat död på TVn och glott på Scrubs hela dagen, så det har inte blivit av. Jag vet inte om jag är frisk imorgon, jag hoppas det, för annars har jag missat tre prov (yes, jag missade två idag), och då måste allt det jävliga börja om igen nästa vecka. Plus att jag verkligen vill morgonfika med Zackrid.

Så värdelöst bara. Jag tror inte det går en dag utan att jag och Trams kommer tillbaka till det faktum att vi verkligen, verkligen vill flytta hemifrån, and for good reason: jag orkar inte mer. Jag tycker om min familj, men de driver mig till vansinne. Allt här gör mig galen, och jag vill bara komma bort och leva mitt eget liv ett tag. Ett år om det behövs.

I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: