lördag 15 mars 2008

Likheten mellan min bror och Harrison Ford är egentligen en brist

Jag har ju glömt att berätta veckans bästa nyhet - min bror har slitit av ett korsband till! :D Det är samma ben som sist, så nu saknar han helt korsband i... hmm... jag ska kolla upp vilket ben. Och kolla upp innebär inte att jag går och frågar, utan att jag sträcker mig bort till min TV där Vanity Fair ligger och kolla upp i vilket ben Harrison Ford slet av korsbandet under inspelningen av Last Crusade, för det är samma. Och den ligger kvar på TVn för den är så snygg (tidningen alltså, inte korsbandet).

Vänstra benet, för den som bryr sig. Så nämnda bror hoppar omkring på ett ben och saknar nu helt korsband där, och jag är skadeglad och ond och har något att skratta åt. Så roligt är mitt liv, liksom.

Jag har inte gjort någonting idag, och planerar inte att börja nu heller. Eller jo, jag tror jag ska lägga ut min hemsida för allmän beskådan för det har varit min plan, och det känns ändå som att det börjar bli på tiden. Ge mig några timmar bara.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: