söndag 30 mars 2008

Det här är början på något värre

Chihuahuor gör mig allmänt lycklig. Jag vill flytta hemifrån så jag kan skaffa små hundar med Trams.

Det är helt sjukt att det ska ta två timmar att åka hem från Hanna när vi bor på samma sida om stan. Bara för att man måste ta tunnelbana, så måste man såklart byta på T-Centralen, vilket ju är världens omväg. Det är helt sjukt, SL borde dö.

Om det inte märks är jag på pissigt humör, och har varit hela dagen. Mitt hår är extremt fult, det har den effekten på mig. Dessutom är kollektivtrafiken emot mig, och, tja, saker går inte som de ska bara. Alla älskar mig när jag är på dåligt humör. Säger vi.

Jag rensade i alla fall min garderob förut, riktigt jävla ordentligt. Slängde enorma mängder tröjor och strumpor och skit som jag inte vill använda för typ... jag hatar dem? Man sparar massa skit och tänker att "jag använder det någon gång", medet gör man inte, så nu slängde jag skiten och tänkte att jag måste fan skaffa stil eller nåt för jag tycker jag ser ut som en idiot större delen av tiden. Jag är extremt självkritisk, men ibland döljer jag det väl.

Nu ska ajg dricak upp min o'boy, sen ska jag förflytta mig till soffan och älska ömt med vår Gamecube tills jag somnar. Jag har aldrig sovit på soffan, så det vore kul att testa, plus att det ligger mass kläder i sängen så jag får typ inte plats där. Men jag hör ju hur Spyro och John kallar på mig...

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Trams sa...

Hundar! Vill ha! ^^

Lokaltrafik är värdelöst.

Jag vill också städa min garderob... Men jag hade tänkt passa på att göra det samtidigt som jag letar fram mina sommarkläder och då måste jag nog vänta en månad till. XP

Jag saknar Gamecube...

Ell sa...

Hundar. <333

Det låter ju mycket smartare faktiskt.

Jag ska sno Acksälls när jag flyttar!