tisdag 26 april 2005

Vad göra Valborg?

Nu har jag iaf bestämt lite vad jag ska göra på Valborg. Ska spela brännboll med folk i klassen, verkar det som. Scharabben och Wombat hade fått idén och försöker organisera ihop lite folk. Rätt kul, har inte träffat dem utanför skolan på aslänge. ^^

Dessutom ger det mig en ursäkt för att inte sticka ut i skogen med en massa lajvare och göra en egen brasa. Inlajv. Orka? Är så grymt trött på alla lajvare som ska kuta runt lajvklädda JÄMT och ständigt. Jag hatar att vara lajvklädd.

Hatar att klä ut mig överhuvudtaget. Vad det än gället, så fort jag inte får ha mina egna kläder får jag spunk. Bara att byta kläder på idrotten stör mig GRYMT mycket. Ger det mig extra status i jag-är-mig-själv-listan, eller?

Kort inlägg idag, jag orkar inte komma på något att skriva. Börjar gå åt helvete med Dennis nu. Vill inte, vill inte, vill inte. Varför nu? När allt verkade bli bra igen? Varförvarförvarför?

Antar att man inte kan svara på allt.

Over and out.

Inga kommentarer: