torsdag 21 april 2005

Roxette-mysteriet.

Mysteriet med var man hittar Roxette-skivor är löst - de fanns under kategorin 'Svenskt'. Jag räknade ut att det var för nazisternas skull, vi har alltså nazi-anpassade skivbutiker. För alla vet ju att nazister är tröja jävlar, och därför måste man ha en kategori som talar om vilken musik de kan lyssna på. Bra för dem.

Men idag har jag i alla fall varit GRYMT duktig och tränat. ^^ Jag och Svedski var duktiga och drog till Nautilus i Täby Centrum där vi tränade i typ 45 minuter. Vi är så jävla bra. Sen fick vi ett frikort, så vi kan träna gratis en gång till. :P

Ska det förreten vara så jävla svårt att hålla en normal konversation med någon?

- Varför ska du ta ledigt?
- Jag ska på min gammelmormors begravning.
- Va? Lever din gammlemormor?
- Nej, hon är ju död.

Over and out.

Inga kommentarer: