onsdag 19 januari 2011

That's why they call me bad company, and I can't deny it

Crappy picture fotad genom fönster är crappy.
Igår var det tydligt att något fuckade ur. Var det jag? Var det tangentbordet? Därom tvista de lärde, eller hur man nu säger. Båda är ganska troliga också, min dator är ju fucked up som fan, och jag har ju en tendens att spåra ibland jag med. Så antagligen kommer vi aldrig att få veta... *dramatisk musik*

Dagens bakteriefakta: kroppen består av ungefär 2 kilo bakterier. Bra skit det där. Kommer aldrig kunna lära mig det vi ska i den här kursen (mikrobiologi, f yeah, eller inte), utan kommer sitta där på provet och rabbla värdelösa fakta i stil med det där. Anyway, tänker totally börja skylla på bakterierna nästa gång jag går upp i vikt. "De förökade sig!"

Som bilden så fint illustrerar är det sol ute idag, så jag känner mig nästan tvungen att gå ut. Mer än det som är tvunget när jag går till gymmet också, jag antar att en kort promenad is in order. Jag behöver nog solen, jag har känt mig väldigt nere utan den den senaste tiden.

Speaking of stuff that I need, så MÅSTE jag se Kansas i sommar när de kommer till Sweden Rock! Kommer bli så fruktansvärt bitter om jag inte får det, men jag har det ju så roligt att jag går i skolan till den 24e juni. Det är inga problem om jag har föreläsningar och skit när det är, jag kan dra ner till Skåne över dagen, men någonstans i maj-juni är vi på fältresa, och då tror jag inte de uppskattar en "BRB KANSAS!!" även om det bara är över den dag. #dagensilandsproblem jag vet, men jag viiill. Kan jag få schemat för sista kursen nu, tack?

True story.

Inga kommentarer: