måndag 17 januari 2011

My dad was howling but my heart was a rolling stone


Idag har den här låten aggressivt bott i mitt huvud, vilket egentligen inte borde vara ett problem eftersom det är en asbra låt som jag inte tröttnar på... men det är ju inte direkt en låt man kan gå runt och nynna tyst på, utan det slutar ju med att man sjunger högt, headbangar och går loss på luftgitarren. Tystnaden som uppstår när man inser att man gör det alltså... (Man tycker ju att jag borde ha kontroll över min egen kropp, men såklart har jag inte alltid det. Någon gång kanske jag förklarar närmare om mina tidigare tvångsrörelser så fattar ni vad jag menar, men inte idag.)

Men det är en bra låt i alla fall!

För övrigt finns det bakterier som inte måste äta. Personligen tycker jag att det låter asnice, jag skulle inte ha någonting emot att slippa äta förutom för att det är gott förstås. Fast det kanske inte vore värt det om man måste vara en bakterie iofs.

True story.

Inga kommentarer: