onsdag 5 januari 2011

I love the whole world

Världen, för de av mer som har missat det, är en fantastisk plats - en fantastisk plats. Vet ni varför världen är så fantastisk? Okej, visst, det finns massor av anledningar till att världen är fantastisk, men jag tänkte på en speciell grej idag.

Internet.

Utan internet hade vi aldrig fått den här fantastiska videon där Josh Groban sjunger Kanye Wests tweets:



Och vem vill leva i en värld där vi inte får höra det!?

Utan internet hade vi inte haft den fantastiska sidan http://www.jamesvandermemes.com/ där James van der Beeks ger oss gifs för alla tillfällen!

Det får mig att känna såhär:


Och håller du inte med så...

That's right!
Utan internet skulle katter inte heller ha någon vidare poäng. Förutom för de som har katter. Men för oss som inte har det är internet alltså en outsinlig källa till katter som gör konstiga saker:

Tekniskt sett kanske jag kan leva utan katter som går it trappen åt fel håll, men varför skulle jag?

Jag övervägde att fortsätta den här posten, men jag håller mig till grejerna jag upptäckt idag för annars kommer ni aldrig kunna ladda min blogg... och så vill jag titta på Deadwood.

En annan sak som jag delvis tackar internet för. ;)

True story.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dude, den katten vill jag ha!